Podgladacze

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Lot ku sloncu

Bristol Balloon Fiesta 2011. poranny lot.
Festiwal sie udal , choc ja nie mialam sie z czego cieszyc. Slonce niestety nie bylo dla mnie laskawe by pomóc mi z ladnym oswietleniem balonów, wiec nie bede raczej "swiecila" tu balonowymi foto-cackami... Ino  jakies, wymuszane na wyrost w PS....
Wymagania me rosna, czasami wydaje mi sie ze powinnam przestac fotografowac a wrócic do malowania, bo ostatnio tylko marudze  o swiatlo, zamiast cieszyc sie momentem. Przejadlam sie chyba aparatem....

3 komentarze:

  1. Tak tak - malować, malować ja chcę obrazów! Co oczywiście wcale nie oznacza, że Toje foty mi się przejadły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyśl sobie, że gdyby było słońce to efekt dopalania balonu byłby tak widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. GiF- gdyby bylo slonce, wygladaloby to TAK http://www.pbase.com/arabians/balloon_fiesta_flight (pomijajac gradienty, piekne niebieskie niebo bylo idealnym tlem dla kolorów balonowych). Gdyby bylo odrobine slonca , wygladaloby to niezgorzej http://www.pbase.com/arabians/balloon_fiesta_2010 bo balony i chmury wciaz mialy troche swiatla. w tym roku robi mi sie niedobrze kiedy ogladam RAWy. wszystko wyglada smutno. moze pare pstryków z porannego lotu pokaze , bo jest tam odrobina przeblysku od wschodzacego slonca. ale nie ma rewelacji. kicha dla mnie w tym roku. a do malowania sie zabieram. mam motywacje. :)

    OdpowiedzUsuń