Podgladacze

poniedziałek, 30 maja 2011

piątek, 27 maja 2011

equine cd

irish cobs and welsh ponies, and kij wie  co to jeszcze












Mam nerwice serca, stany lekowe  i dól jeden za drugim.
Tak to bywa z przeprowadzkami  by uciec od ludzi szalonych....

środa, 25 maja 2011

equine

:/
post numer piecset jeden...
o matko bosko..

konskich banalów ciag dalszy..







niedziela, 22 maja 2011

pastwiskowe sloneczne












chwilowo nic nowego do pokazania.  Byle do konca czerwca, bedziemy wtedy juz mam nadzieje rozpakowani na nowym miejscu...

niedziela, 15 maja 2011

2006

2005

sobota, 14 maja 2011

2007



bzy bzy przed i po

przed
po
 Patrze co moge wyciagnac z nijakiej fotki.
te zdjecia to stare gniotopstryki z 2008 roku kiedy mialam chwilke na wypróbowanie pierscieni macro.
Jakos mnie ta dziedzina nie pociagala za bardzo.
Ale teraz wyprowadzam sie do domu otoczonego lasem. Z na wpól zdziczalym ogrodem. Bedzie sie prosilo o spróbowanie na serio. Majac takie plenery wokol siebie....