Podgladacze

BUY MY ARTWORK HERE

poniedziałek, 21 marca 2011

Photo Paper Magazine

W koncu magazyn rusza do druku
a w nim i moje zdjecie nagrodzone,posród calej reszty zwyciezców w konkursie foto w 2009roku, "3rd Annual Photography Masters Cup".


Jak dostane egzemplarz to nie omieszkam sie pochwalic. W sierpniu z kolei  maja wydac numer ze zdjeciami wygranymi w 2010 roku i tam tez bedzie moje zdjecie, jupi :) lotnicze tym razem ;]
nie no, czasami jestem zajebista :)
szkoda ze ino czasami...

3 komentarze:

  1. Czekam niecierpliwie na premiarę ;) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś przegapiłam ten wpis :( dlatego dopiero teraz. Cieszę się razem z Tobą z tych nagród! Gratuluję!!!! Ja również czekam z niecierpliwością na prezentację :) Życzę kolejnych nagród i tysiąckrotnego bycia na afiszach, i zdjęć w magazynach, i nagród, i wyróżnień, i ... :)
    Konie - marzenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podglądam Twojego bloga ze zdjęciami z olbrzymia przyjemnością i absolutnie się nie zgadzam z tym czasami - robisz fantastyczne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń