Podgladacze

BUY MY ARTWORK HERE

piątek, 11 marca 2011

Modeling cd

3 komentarze:

  1. No widzę, że odważne kadrowanie Cię pociąga ;) Fajne brązy - "Dziewczyny lubią brąz..."

    OdpowiedzUsuń
  2. te zdjecia zrobilam podczas miedzynarodowych targów fotograficznych w Birmingham, "Focus on Imaging". Byly tam ze dwie modelki które pozowaly przy rozstawionych reflektorach, otoczone niezliczonymi hordami fotografów. Mialam tez ze soba swój aparat bo glupota byloby nie wziac- wiedzac ze ma sie okazje "pobawic sie" obiektywami itp, dostepnymi na tych targach. http://www.flickr.com/groups/westcottcatalog2011/ tu z tego samego dnia, ludzie laduja zdjecia do tej grupy na flickr, bo hostessy informowaly o konkursie, wiec zaladowalam i ja. Ale co do tych dwóch zdjec- ile tu mej roboty? Prawie zadna. Nie ja rozstawialam swiatlo i tlo. Nie ja wybieralam i charakteryzowalam modelke. Przypaletalam sie - jak wszyscy- na gotowe :). Jedyna moja "oryginalnosc" to podejscie od "drugiej strony" , pomiedzy statywami , gdzie zaden fotograf nie pomyslal stanac-wszyscy trzymali sie z frontu w zwartej grupie. Odwazny kadr to po prostu odciecie przeszkadzajacych rekwizytów po prawej, bo z "mojego punktu widzenia" bylo duzo tego w kadrze. Ale ja nie lubie banalnej banalnosci, po co targac sie w tlum wiedzac ze bede miala dokladnie to samo co inni..
    Anarchistka jestem, i instynkt stadny u mnie tez jest stepiony do minimum :D he he

    OdpowiedzUsuń